KLANTENSERVICE

Leuk dat je er bent. Waar kunnen wij jou mee helpen?

CONTACT

Wil je contact met ons opnemen? Dat kan via allerlei kanalen. Kijk voor alle mogelijkheden, van telefoon tot Facebook, op onze Contactpagina.

BESTELPROCEDURE

Door het afronden van de bestelling in de webwinkel heeft u een bestelling geplaatst bij de Exterieurwinkel. De bestelling wordt verwerkt overeenkomstig het overzicht  met de gegevens zoals vermeld bij de afronding van de bestelling in de webwinkel. Nadat u de bestelling heeft afgerond wordt per omgaande een e-mail verstuurd ter bevestiging van de bestelling. Hebt u geen bevestigingsmail ontvangen? Het is mogelijk dat onze mail in uw spamfolder terecht is gekomen. Mocht ook dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op. 

 

VOORRAAD

De voorraad wordt per product aangegeven. De voorraad is onder voorbehoud. Iets bestellen en benieuwd naar de levertijd? Of grote aantallen bestellen? Neem dan contact met ons op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden. 

 

ZAKELIJKE BESTELLING

Bent u klant van ons of wilt u klant van ons worden en een zakelijke bestelling plaatsen? Wilt u grotere aantallen bestellen, dan maken we dat graag zo gemakkelijk mogelijk voor u. U kunt zelf kiezen hoe u een zakelijke bestelling het liefst regelt: via de website, per e-mail of telefonisch.  

 

Voor het plaatsen van een zakelijke bestelling is een BTW-nummer verplicht.

 

De eerste keer dat u een bestelling bij ons plaatst, dient u vooruit te betalen. Bij vervolgbestellingen kunt u kiezen voor betaling achteraf. Bij het plaatsten van de eerste bestelling, gelieve contact op te nemen voor het doornemen van details. Klik hier voor onze Contactpagina

 

BETAALMETHODES

Om het zo gemakkelijk mogelijk te maken bieden wij verschillende betaalopties aan. Bij het afronden van de bestelling kunt u kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

 

Betalen met iDEAL (electronisch betalen)

iDEAL is snel en handig. U betaalt via uw eigen vertrouwde bank, bijvoorbeeld ING, ABN AMRO of Rabobank. De betaling is doorgaans binnen enkele minuten binnen, waarna wij aan de slag kunnen met de bestelling. Ook buitenlandse betalingen worden geaccepteerd via Bancontact en Mister Cash.

 

Betalen met PayPal

Betalen met PayPal gaat via een veilig online betaalsysteem, waarbij er moet worden aangemeld via een e-mailadres. Je betaald met je bankrekening, creditcard of PayPal-rekening (afhankelijk waar je het tegoed op plaatst). Bestellingen via Paypal kunnen alleen naar het geregistreerde adres worden gestuurd.

  

Betalen met vooruitbetaling

Een andere mogelijkheid is om een bestelling te plaatsten met vooruitbetaling. Zodra wij de betaling binnen hebben, gaan we met uw bestelling aan de slag. U betaalt vooruit d.m.v. een normale bankoverschrijving of via internetbankieren. 

 

IBAN: NL67INGB0681701331 t.n.v. Rozema-Rozema BV.

 

BIC: INGBNL2A

 

Betalen onder rembours

Bij leveringen onder rembours betaalt u bij aflevering aan de vervoerder, deze service kost €17,50 extra

 

Betalen op factuur

Betalen op factuur is alleen mogelijk voor zakelijke klanten. Voor het plaatsen van een bestelling op factuur is een BTW-nummer verplicht. 

 

PRIJZEN

De prijzen op de site van de Exterieurwinkel zijn inclusief BTW. Vermelde prijzen zijn onder voorbehoud van tussentijdse prijswijzigingen en kennelijke schrijffouten. De vermelde prijzen zijn af fabriek en exclusief installatie. Voor het opvragen van de prijslijst kunt u contact met ons op nemen. Klik hier voor onze Contactpagina

 

Op al onze offertes, op alle opdrachten aan ons en op alle met ons gesloten overeenkomsten zijn toepasselijk de METAALUNIEVOORWAARDEN, gedeponeerd ter Griffie van de Rechtbank ter Rotterdam, zoals deze luiden volgens de laatstelijk aldaar neergelegde tekst.

 

LEVERING

 

Leveringsmethodes.

U kunt kiezen uit de volgende methodes:

 

1. `De standaardlevering via onze bezorgdienst. In dit geval bezorgt de Exterieurwinkel uw bestelling op het door u aangegeven adres. Het afleveradres kan een ander adres zijn dan het factuuradres (behalve als de betaling via PayPal gaat). 

 

2. Klant haalt product zelf af

Mocht u liever de bestelling ophalen, dan is dit ook mogelijk. Ophalen kan alleen in overleg. Wij brengen dan uiteraard geen transportkosten in rekening. Gelieve contact op te nemen alvorens een bestelling te plaatsen, i.v.m. het verrekenen van de transportkosten en het maken van een afspraak voor de ophaaldatum.

  

levertijden

Levertijden op de site

Per product zijn de levertijden weergegeven. U kunt dit vinden door op een product te klikken. U komt dan in de productpagina terecht. De levertijd staat schuin boven de knop "toevoegen aan winkelwagen". Zie onderstaande afbeelding. 

 

 

Handwerk

De Exterieurwinkel levert voornamelijk producten van het merk XIDIT en RAAK. Producten van deze merken worden met de hand vervaardigd. De levertijd is afhankelijk van de bestaande voorraad en de eventuele productietijd. Het grootste deel van de producten wordt op aanvraag vervaardigd. De productietijd is afhankelijk onder andere de materiaalkeus, bewerking van het materiaal en het design van het product. Levertijden kunnen dus verschillen per product en zijn daarnaast afhankelijk van de bestelde aantallen. Levertijden variëren van 1 week en kunnen oplopen tot 1,5 maand.

 

Houdt er rekening mee dat de levertijden weergegeven op de site een indicatie zijn van de levertijden! Wij zijn niet aanspraken voor eventueel opgelopen schade door vertraagde levering. 

 

 

Deelleveringen

Zodra een bestelling compleet is, gaan wij over op verzenden. Zijn er producten met verschillende levertijden en wilt u alvast een deel van de verzending ontvangen? Dat is mogelijk! Hiervoor vragen wij wel de extra verzendkosten voor eigen rekening te nemen. Neem contact op voor de mogelijkheden. 

 

Vragen over levertijden

 

U bent welkom om contact  met ons op te nemen als u bijvoorbeeld tegen het volgende aanloopt:

- U bent benieuwd naar de levertijd van een bepaald product.

- U twijfelt tussen twee ontwerpen of materialen en zou graag willen weten wat het snelst geleverd zou kunnen worden.

- U zou graag grote aantallen van hetzelfde product willen bestellen.

- U wilt veel verschillende producten bestellen.

- U wilt een spoedbestelling plaatsten.

Wij staan klaar om uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden!

 

VERZENDKOSTEN

Verzendkosten Nederland

Wij rekenen €40 euro verzendkosten op voor alle bestellingen met een aankoopbedrag onder de €750 euro. Boven een aankoopbedrag van €750 euro is de verzending gratis. Voor bestellingen in Nederland kunt u het volledige bestelproces doorlopen, de verzendkosten staan vast.

 

 

Verzendkosten Buitenland

De verzendkosten buiten Nederland zijn afhankelijk van het afleveradres, u kunt dan kiezen voor de betaalmethode "Bij afhalen", wij zullen contact opnemen over de hoogte van de verzendkosten.

 

 

GARANTIE

Wij staan garant dat wij solide betrouwbare producten maken. Wij hopen dat u er net zoveel plezier van heeft, als wij van het maken. Als er in het uiterste noodgeval wel ergens een mankement is opgetreden, dan kunnen wij in overleg kijken wat de beste oplossing is. Wij zorgen er altijd voor dat u tevreden bent! 

 

NIET TEVREDEN?

Wij vinden het belangrijk dat het winkelen bij de exterieurwinkel een positieve ervaring is en wij doen daarom altijd onze uiterste best om goede service te bieden. Wij maken alle producten met de hand en deze gaan stuk voor stuk een uiterst selectieve kwaliteitscontrole door. Toch kan er onverhoopt iets misgaan. 

 

Bent u niet tevreden over een geleverd product of over onze diensten? Laat het ons zo spoedig mogelijk weten! Dat kan gemakkelijk door te bellen naar +31512595210 of te mailen naar info@xidit.nl. Wij gaan dan samen met u op zoek naar een passende oplossing.

 

Liever eerst thuis iets uitproberen? Ruilen kan bij ons binnen 3 weken, mits het product zorgvuldig en onbeschadigd weer in ons bezit komt. Verzendkosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. 

 

Is de klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze na 4 weken in behandeling laten nemen door de SGC, de onafhankelijke geschillencommissie (www.sgc.nl). 

 

ALGEMENE VOORWAARDEN

Naast deze leveringsvoorwaarden zijn op al onze offertes, op alle opdrachten en op alle met ons gesloten overeenkomsten van toepassing de  METAALUNIEVOORWAARDEN, gedeponeerd ter Griffie van de Rechtbank Rotterdam, zoals deze luiden volgens de laatstelijk aldaar neergelegde tekst.

 

PRIVACY

Wij houden jouw gegevens in eigen beheer en geven dit niet aan derden, wij gebruiken jouw gegevens alleen om jouw zo goed mogelijk te informeren over bestellingen en vragen. Voor meer informatie over privacy Klik hier.